Foto: gettyimages
Yaponiyada hukumat ko‘magida yoshlar o‘rtasida spirtli ichimliklarni ommalashtirishga qaratilgan umummilliy tanlov boshlandi. Bu haqda BBC xabar berdi.
Ma'lum bo'lishicha, Yaponiyadagi yosh avlod o'z ota-onalariga qaraganda kamroq spirtli ichimliklarni iste'mol qiladi, bu esa sake (guruch vinosi) kabi ichimliklarga soliqni kamayishiga olib kelgan.
Shu sababli, milliy soliq agentligi ushbu tendentsiyani qaytarish harakat qilmoqda hamda g'oyalarni ishlab chiqish uchun umummilliy raqobatga kirishgan.
"Sake Viva!" kompaniyasi ichimlikni yanada jozibador qilish va sanoatni rag'batlantirish rejasini ishlab chiqishga umid qilmoqda.
Tanlovda 20 yoshdan 39 yoshgacha bo‘lgan odamlardan o‘z tengdoshlari orasida alkogol ichimliklarga talab oshirish uchun biznes g‘oyalarini taqdim qilishlari so'ralgan.
Tanlov har qanday turdagi yapon ichimliklarini o'z ichiga oladi. Jumladan yapon sake, shochu, viski, pivo yoki vino.
Yaponiya ommaviy axborot vositalarining xabar berishicha, nosog'lom odatni targ'ib qilishga urinish tanqid qilingan. Biroq, boshqa g'oyalar ham qolishmaydi. Internetda kompaniyalar g'alati g'oyalarni e'lon qiladilar, masalan, raqamli tungi klublarda VR styuardessa sifatida "harakat qiluvchi" mashhur aktrisalar va hokazo.
Sake kelajagi haqidagi tashvishlar Yaponiya iqtisodiyoti oldida turgan yagona muammo emas - yosh ishchilarni muayyan turdagi ishlar bilan ta'minlash va kelajakda keksalarga g'amxo'rlik qilish haqida xavotirlar ham yaponlarni tashvishga solmoqda.
Ko`proq xabarlar Telegram kanalimizda Obuna bo`ling